Loading...
Loading...
@raivokasmagma.eurosky.social
Tykkään musiikista ja kokkailusta. Aina väsynyt. Arjen kommelluksia. Sateenkaari ja vammais asiaa, koska olen 🏳️🌈♿ aktivismissa ja Tornion Vasemmistossa mukana. Ropi buusteja tarpeen vaatiessa. Pääasiassa FIN, ENG is possible. They/Them 🏳️🌈♿
This user hasn't posted any images on Bluesky yet.